gladare (som alltid)

Ikväll skulle jag ha åkt till Helenelund med min soulmate. Men när jag sitter och stress äter för att hinna med bussen ringer hon och säger att vi inte ska åka.. Hon bara stressar upp mig hela tiden! Men vi har pratat om det och jag förlåter henne, plus att hon lovade att inte göra så igen :) Jag är lite gladare nu! Det är nice! Jag gick för att ta mig några "bli glad pussar" och det hjälper väl nästan alltid och så fick jag en blomma som han hade brottats med några humlor för att få tag i :) Imorrn ska jag boka uppkörning och ringa arbetsförmedlingen. Känns segt att erkänna att man inte kan själv, så blir det om man har gått i pluggisklassen.. Som Emma säger "failer is not an option" Och jag ska få ett busskort så för mina pengar jag snart får ska jag nu köpa ett friskiskort och få upp flåset lite. 

Att införskaffa:

1.  Körkort
2. Friskiskort
3. Höstjacka
4. Skor
5. Allt annat som man köper när man har pengar över :)

Om man kan "införskaffa" sig ett jobb så är ju såklart det prio ett! Debaser är puckade i arsHlet om dom inte vill att jag ska jobba där, så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback