Jag och Midori <3

Idag gick jag upp kl 9! Och det är faktiskt imponerande för att vara jag, speciellt när jag inte har något att göra idag.. Men så blir det väl om man har en misse som står och jamar utanför dörren :) Då gick vi och sa godmorgon och hejdå till mamma Annica som skulle till skolan. Sen lekte vi lite med blommorna och kollade på Meet Joe Black och Våra bästa år. Jag tror inte att jag träffat en sån sällskapssjuk katt förrut, fast hon är ju bara 9 veckor.. Vart man än går följer hon efter en och om hon inte hittar en så börjar hon gnälla. Nu hon tycker om mig också, hon låg och sussade hos mig hela natten! Hon tyckte till och med om Johan som alla katter hatar, hon somnade i hans knä i köket. NUSS!! Nu river hon sönder min hals för mitt halsband var väldigt roligt att leka med. Johans mjukisbyxor har hon redan rivit på i en timme så låren är väl också sönderrivna. Men det är det värt för jag har en Midori!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback