måndag.

Inatt sov jag katastrof dåligt! Jag , Emma och Johan såg på Casanova, som var en stor besvikelse! Johan hatade honom för han var med båda tjejerna samtidigt och jag och Emma roade oss i några minuter med att cyckla. Så där med fötterna mot varandra som man gjorde när man var liten.. Efter Emma gått utan att vilja låna mitt paraply fast det spöregnade (!!!) så somnade vi på soffan och sov där till tre, sen ville inte Mills sova där längre för soffkanten tröck in i min arm precis där sömmarna på tröjan sitter så jag fick ont! Efter förflyttning kunde jag inte somna om och när jag väl gjorde det drömde jag världens läskigaste dröm att monster skulle äta upp mig ovh Emma! Dom hade låst in oss i ett jättestort hus mitt i vintern! Hemskt var det! Sen när man väl ska vakna var jag helt medvetslös men när jag såg att jag fått ett sms av Veronica blev jag klarvaken och kunde inte somna om på över en timme. Tänk om hon inte kommer hem på lördag som planerat! Då avlider vi nog allihopa här hemma! Efter sovmorgon tog jag mig iaf hem till en sovande Annica och nu ska jag hitta jobb och boka dansen!!!     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback