Midori!!!

Imorrn är det torsdag.. Det betyder att vi ska hämta min Midior! Min nya kissekatt! Ååå, den e så söt så det pirrar i magen på mig. Tänk om jag inte kommer ihåg hur man tar hand om en katt, speciellt nu när den är så liten. Jag och pappa var på Obs idag och köpte massa nödvändiga saker. Kattlåda, transportbur, mat, matskål, kattsand.. Det ända som vi inte köpte var ett halsband eftersom vi inte vet vad det är för kön. Om det är en kille har iaf jag och pappa hittat ett jättegulligt, värsta rockkatten kommer han bli! Annars skulle ju ett grönt passa efter som den heter Midori (en illgrön melonlikör) Ni må tycka att det är gay om en kille ska heta Midori, men då får ni ta det! För Mills har bestämt :) 

P.S Jag vill göra något busigt ikväll. Typ min plan, fast jag har ju inte inhandlat allt än... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback