på G!

Då var man hemma igen. Intervjun gick snabbt och bra. Men han ska tvdligen ha 30 intervjuer till så han skulle höra av sig nästa vecka, får se vad som sker. Har iaf sökt 4 jobb till idag, skulle gissa på att jag skickat iväg över 40 ansökningar nu. Och 5 har svarat.. Dålig stil! Men nu känns det ändå som att man är påväg någonstans, det känns som att man inte riktigt står kvar på ruta ett längre! Eftersom jag fick springa hem i regnet från bussen med en tidning över huvet så sitter jag nu åter igen i "mina" nya mjukisbyxor. Skitbriljanta är dom :) Nu blir det slapp i soffan!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Jag har också "mina" mjukisbrallor på mig :p Vi är så himla skitbriljanmta du och jag att man får ont i magen :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback