tre dagar...

Tre dagar! Tre dagar i rad!

Dag 1. Jag var på arbetsintervju inne i stan där himlen öppnade sig. Lyckades ta mig från NK till Centralen under mark, utan att bli blöt och när jag kom till Rotebro så regnade det inte änns. Helt torrt var det! 2 minuter innan jag ska gå av bussen så börjar det spöregna och jag springer som sagt med en tidning över huvet hem men ser ändå ut som en drängt hund!
Dag 2. Jag var vid Väsby Station där jag hade haft körlektion. I solen och värmen går jag till bussen. 2 minuter innan jag ska gå av bussen börjar det regna och jag kommer hem och det ser ut som att jag har hoppat i poolen med kläderna på. På kvällen sa jag till Johan "om det regnar när jag ska hem imorrn så stannar jag här"
Dag 3. Tog extra lång sovmorgon till 12! Har varit halv vaken hela natten då det regnade. Gick upp och kollade ut genom fönstret. Det regnade inte! Går in i badrummet, borstar tänderna och försöker sätta upp håret i en duglig tofs. Tar min väska, sätter på mig skorna, öppnar dörren. DET REGNAR!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback