fredag.

Idag fick jag inte jobba med min soulmate vilket betyder att jag inte heller kunde mobba henne :( Men vi hade ju rast och lunch tillsammans så jag slog henne med gaffeln ist! Sen har jag blivit skadad på jobbet idag, har två jack i fingret som ett kors. Har ingenaning om vad det kommer ifrån. Satt i andra huset idag igen. Jag och Peter meckade ihop massa konstiga saker. Jag tycker att jag var mycket duktig eftersom jag gjorde mina första idag och han har hållt på hela veckan.. Nästa vecka ska jag ta med mig mjölk till lunch!
 På vägen hem så åkte vi rundtur i Fresta och hälsade på massa folk inklusive min och Emmas busshållsplats! Dn såg ut att må bra.

Nu ska jag packa och sen blir det badkar och white russian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback