HLM

Nu har jag som både jag och Emma planerade duschat och fönat håret. Annars kommer det ju vara kaos imorrn och stå åt alla håll och kanter när "Emmas daddy" kommer till jobbet imorrn! Jag som tyckte att det var pinsamt i måndags, imorrn kommer det nog mest bli kul. Jag planerar att ligga under bänken och skrika av skratt, det förtjänar du :) Men vi får ju iaf jobba tillsammans!!  Sen ska jag iväg med Jonas till något ställe och göra någonting som jag inte vet vad. Jag har fått för mig att han inte tycker om mig, jag får för mig såna där konstiga saker ibland. Sen måste jag diskutera mitt andra jobb och arbetstider med Johan, känner på mig att han inte kommer att gilla det. Om jag har tur finns jobbet på HLM kvar när jag är klar på LF. Kan faktiskt tänka mig att jobba där några månader. Bra betalt och mycket pengar till sommarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback