igår var det onsdag :)

Man säger ofta "Idag var den bästa dagen det här året" eller "Ikväll var den bästa kvällen det här året" Igår var en sån dag. Gick upp tidigt som vanligt för att åka till jobbet. Fast en skillnad.. Emma jobbade också! Var hur roligt som helst och Jacob tycker att vi är jätteduktiga :) Sen kom Emmas daddy, vilket var mycket roande! Emma fick som vanligt njuta av min sjönsång, den här gången var det julmusik. Vet inte varför med det uppskattades inte..? Vi hade mjukis onsdag och frukostmöte, precis som förr! Men vi lärde oss snabbt  att man inte får äta i produktionssalarna! Så vi ska bosätta oss på loftet. Skjut kan man få på lagret om man vill :) Imorrn ska vi jobba igen och då blir det fredagsfika!

Efter jobbet bar det av till stan med Johan. Sprang omkring för att hitta en inte alltför dyr resturang, hittade en kinaresturang. Mums på mackan  var det! Sen bar det av till Berns och John Legend! Jag unnade mig ett mycket dyrt glas vin,  men jag needed it! Innan Legend började spela sjöng en kille som var asball. Han hoppade runt på scen som en galning till sina gamla pojkbands liknande hits, men en hel del mys också! SEEEEN KOM MIN DARLING! Han var så ball och så bäst och bra jag och får fortfarande rysningar när han kom upp igen på scen och sjöng "Stay with you" och "Ordinary people" Förra veckan dansade vi till dom i badkaret och den här veckan LIVE! Så bäst! Han sjöng alla mina favorit låtar och allt var bara perfekt! Jag köpte en röd Hood som det står Legend på i guld :) Men det värsta av allt! Jag sumpade att få träffa honom efter spelningen! Dom 100 första som köpte något fick en biljett att få stanna kvar! Men konserten tog slut kl 12 så då skulle vi kommit hem närmare 2 om inte ännu senare. Uuuusch, vad jag ångrar att jag åkte hem!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback