julafton!

Nu är julafton slut :( Men jag väntar på en julpuss som snart kommer och knackar på min dörr! Kom precis hem till pappa från mormor där vi för första gången spenderat julkvällen. Myspys! Gick upp 11 imorrse, pappas väckarklocka är nämnligen inte omställd till vintertid så jag trodde att den var 12.. Jag och pappa låg i soffan och kollade på Madiken medan Annica fortfarande sov. Sen blev vi julfina till Kalle Anka. Drack glögg och åt mini julbord med skinka, köttbullar och ost. Efter Kalle kollade vi (som ingen annan verkar göra) på "Kan du vissla Johanna" Den är så rolig så jag får ont i magen! Sen bar det av till mormor som hade gjort mat för minst 15 personer. Svenson, Svenson och en massa paketöppning såklart. Fick lite kläder från Thiland och andra sommarsaker samt 1000 kr i respengar! Mer pengar, skiva, snusksaker, halsband, örhängen, vantar och lite smått.. När dom andra druckit klart sina "mormor drinkar" bar det av till bussen som inte kom men en taxi ville ta oss hem tillslut :)

Imorrn blir det mycket sängliggande samt film tills kvällens partaj!

God jul alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback