Julbord på M&G

Herregudars! Igår var det röj i Vallentuna. Det skulle man inte kunna tro, mitt ute i ingenstans. Och då menar jag verkligen ingenstans. Sista jobbdagen innan jul så jag och Emma hade tomteluver på jobbet. Chef Johan skrattade åt oss så fort vi gick förbi men vi sjänkte julglädje åt folket iaf! Efter en förmiddags tokstress och lökning var det dags för julbord nere på M&G. Folket tog det jättelugnt, bara jag, Emma och Yonas som drack öl! När alla skyndade på att åka där ifrån bestämde jag och Emma oss för att stanna kvar och ta en shotkanna :) Sen stannade vi där till halv ett på natten. Sjöng karaoke i 4 timmar, träffade 30 och blev bjudna på en himla massa drinkar och shots! När karaoken var slut var det inte lika roligt så vi tog en taxi hem. Jag åkte hem till JOhan för att vänta på honom.. Under tiden tog jag för mig av hans blå red russians och akvavit :) Och så såg jag såklart på Bullerbyn! Älskar den så mycket!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback