måndag.

Den här eftermiddagen har jag spenderat med att montera tangentbort. Det är nog det tråkigaste jag gjort på HLM plus att jag troligtvis skrapade sönder hälften av kretskorten.. Känns lite osäkert, men imorrn ska jag börja med mina Pahlens saker. Får se vad av allt det var. The daddy frågade mig om vi var fulla och odrägliga i fredags men jag förklarade att man inte behöver vara odräglig bara för att men är full.. Idag var jag en snäll medarbetare och skjutsade förbi Peter vid Vallentuna station, det är ju typ 80 minus grader ute!

Nu kommer pappa hem med min drågade katt som blivit kastrerad, stackarn ska gå med tratt :( Annica tycker att det är roligt att hon inte kan stå, ingen djurvän hon inte! Nu ska vi åka och köpa mer julklappar!

Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback