onsdag.

Igår var det en tråkig dag på jobbet! Emma var inte där, jag var trött, jag hade ont i ryggan, mp3 hade inga batterier, radion var av och jag blev kallad för lillstrumpan. Det kan väl vara gulligt men inte just då. Det blev ju dock lite bättre vid två fikat då det var bullängder på alla bord. Och alla vet väl hur Mills älskar bullar :) Senare fick vi en stor korg med choklad av en kund också. Mums, mums!

Idag var det mycket roligare! Emma var där, jag var pigg och hade 2 fulladdade batterier till mp3n! Jag tror att dom har gjort en konsperation mot mig och Emma så vi inte ska få jobba i samma rum.. Idag fick jag sitta med Yonas och hjälpa till med Alab grejerna. Han tyckte att jag var snål som bara köpt tofflor till pappa i julklapp.. Han skulle ju inte köpa några alls! Sen fick vi lönespecarna som allt verkar vara fel på. Jag fick nästan hela min månadslön fast jag bara jobbat två veckor, 177 timmar och Emma fick för lite. Hel skumt! Sen fick jag se en brottningsmatch mellan två av cheferna. Jag skulle vara duktig och skriva ut ettiketter. Då sitter dom och mobbar varandra vilket leder till att dom först börjar kasta påsar med klämmor på varandra som sedan flyger i hela rummet.. Sen hoppas Gunnar på Johan, jag viste inte riktigt vad jag skulle göra. Så jag och The Daddy stod bara och glodde.. Jag borde typ få pengar för att hålla tyst om det!

Nu blir det av till Veronica, glögg, film och drinkar :)     

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, gunnar?? gustav juu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback