sista danslektionen

Idag vad det den sista danslektionen för den här terminen :( Har varit underbart att fått åka bil in och sluppit somna på tåget! Idag var i stortsätt allt kaos! Min hjärna hängde inte med alls på Sexyback! Första gången tog det bara stopp, jag fattade ingenting när dom andra hoppade ner på golvet, så jag fick stå där som ett fån tills dom kom upp igen. Andra gången kom jag ihåg steget fast glömde det innan så jag var ändå helt lost. Sen kom jag inte ront ordentligt så jag och Emma låg kvar på golvet lite och flummade av oss. En annan gång när främsta raden (min rad) skulle börja innan börjar Emma skratta åt mig, fett elakt! Men, men inget gick riktigt min väg men lika skoj som alltid! Fattar dock inte hur det kan bli jobbigare och jobbigare för varje gång.. Tills januari och under julen lär man väl hinna tappa den lilla kondisen som man ändå hade någonstans i kroppen. Men då blir det friskis 3 gånger i veckan!!  

Godnatt världen!

P.S. Imorrn ska jag på John Legend!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback