söndag.

Idag är det söndag, den tredje december och första advent! Vi ska ha första advent party med pepparkaks bakning, lussekatts twistning och köttbulle rullning! Samt glögg och julskinka!

I helgen har det varit en himla massa bravader. I fredags var det min och Emmas första och helt klart roligaste julfest! Vi representerade Alab tillsammans med pappa och jag tror att vi gjorde ett mycket bra jobb att göra det! Speciellt i baren :) Allt var gratis, banden ägde och toaletten var mycket fin! Igår var det en hårt morgon, fast man har ju varit med om värre.. Så det var bara att hoppa in i duchen, föna, platta håret, välja kläder och sminka sig på 20 minuter för att sen åka in till stan och hornstull. Middag med Ebba och resten av familjen Dumell på kina samt någon timme på en Irländsk pub efteråt. Vi sjöng ganska fint borta i hörnet och vi tok lurade bartendern att Annica var 18! Annica hade "inget legg med sig" så bartendern ville se busskort. "Men camilla, du har mitt busskort i din väska" Så det var bara att visa mitt busskort så var allt bra sen. Sen blev det en massa springande på Centralen fram och tillbaka och hann precis med tåget hem till kära Väsby igen..
 
Ikväll ska jag trots all bakning se One tree hill!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback