söndag.

Jag måste erkänna att jag har blivit en usel bloggare! Jag skäms! Det är bara för att på jobbet vill jag blogga hela tiden och tänker ut jättelånga och bra inlägg, men eftersom jagredan tänkt det en gång så har jag inget behov av att skriva när jag väl kommer hem. Det är illa! Emma tyckte ett jag skulle ha ett block med mig och skriva upp allt som jag ska blogga om när jag kommer hem. Problemet är att jag inte har tid att skriva upp allt under dagarna. Får typ ta lunchen till det..
 
Idag har jag och lillasyster Annica varit i Täby C och handlat julklappar, riktigt lyckat! Hittade till mamma, pappa, halva mormors och halva Johans. Halva Annicas har jag redan köpt. Det blir Stens present imorrn och in till stan på tisdag. Börjar bli stressad nu. Sen såg jag världens finaste klänning som jag vill ha på nyår, men jag har ju redan köpt en.. Sen köpte jag en liten svart och guld glittrig väska till mig själv :) Jag vet inte om dvdn jag tänkte köpa till Johan kommer funka för det är fel region och vad ska han få då?! Uuuu, panik!

Igår var en sån där perfekt dag! Vaknade efter ett sånt där fabulöst tjejparty och låg i sängen och flumma med Emma. Sen blev det påklädning, sminkning och en (som alltid) rush till bussen. Vi åkte in till stan kollade lite på kläder, var dock inte så populärt hos Johan. Make up store älskade han däremot :) Fast han blev väldigt fort hungrig där inne så jag hann bara kolla igenom en hylla.. Sen blev det julmarknad i Kungsan. Jag köpte en polkagris, Johan var lite mer julig och köpte små tomtar. Sen lekte vi fetton på TGIF, kyckling vingar, motzarella stickt, hamburgare tallrik och extra pommes, för att inte glömma blue chees dippen! Sen blev det ytterligare en rush till dansenshus och Bounce. Det var så bra så att jag visste inte vad jag skulle säga efteråt förrutom att det är orättvist att dom är så grymma. På tåget hem flörtade en treåring med mig och inte vilken som helst utan världens sötaste och blondaste treåring! Väl hemma blev det cider och besök av Christer. Klockan elva somnade jag mitt i filmen i soffan. Johan spelade Playstation till halv tre då vi skulle gå och lägga oss, vilket var mycket onödigt eftersom han låg och pladdrade i minst en timme! 

Nu blir det One Tree Hill!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha, ja du är en dålig bloggare - fy skäms! =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback