torsdag.

Idag började dagen på jobbet med att jag fick hålla mig för gråt. Fick panik när Johan sa att jag inte kunde jobba på LF "Eftersom du jobbar heltid här" Två minuter senare sa han att jag var där på prov vecka så jag skulle få prova olika saker. Senare sa han jag jag ska bli Phalens bästa packare och att jag ska jobba med det. Hur som helst så känner jag mig hur dum som helst att säga till Hans och Gerd på LF att jag inte kan jobba nästa vecka. Mamma sa att jag inte skulle känna mig dum och att jag nu faktiskt har ett heltidjobb!!! Det som jag har väntat på i flera månader! Och jag stortrivs! Idag har jag jobbat i det andra huset, funkade bra men jag höll på att spetsa fingret med en skruvmejsel och händerna gör så ont så jag vet inte vad. 

Nu har jag glömt allt som jag under dagen planerade att skriva..    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback