torsdag.

Jag har kommit på att det ända jag bloggar om är mitt jobb.. Men jag råkar tycka väldigt mycket om mitt jobb inte för att tala om det roliga folket där. Idag var mega korgen med choklad slut (efter två dagar) men det gjorde inte så mycket efter som det vid två stod fem After Eight askar i kafferummet :) Mills tjockade i sig en hel del, The Daddy var sämst. Som för övrigt hade mig som mobboffer idag, men jag fick en kram sen så jag stod väl ut. Han ska sluta efter nästa vecka.. Vad ska jag då mobba Emma för?! Måste komma på något! Imorrse satt jag och skruvade saker. Om ni tänker er klämman som sitter på kabeln då man ska starta bilen.. På den sitter en skruv där kabeln sitter fast, den skruven skruvade jag på.. Sen blev det action, äntligen började vi med Pahlens! Men efter 30 minuter kom Rolf i panik och behövde Mills hjälp. Så jag fick knata genom kylan till andra huset. Vi hade skoj, han brukar aldrig säga något men idag var han pratglad. Men han förstår nog inte vad jag gör där eftersom jag knappt vet vad en skruvmejsel är.. "Dom där blå" "Den med mönster" "Den man trycker ihop saker med" Är förklaringarna då jag vill ha ett verktyg.. Om Peter inte kommer imorrn kommer jag slå honom hårt! För isf måste jag isolera baden och det kliar satan!

Imorrn är det jullunch med jobbet och därför buss hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback