torsdag.

Jag tycker att Baffe ska vara glad på mig! Efter förra onsdagen sa han "du ska vara fullare nästa gång!" Nästa gång blev i måndags, jag gjorde som Baffe sa såklart! Igår sa han "du ska vara värre än i måndags!" Det blev det minsann. Party, party hos Veronica blev det med ett litet bartendercrew samt SPB! Alla visade känna varandra lite här och där ifrån.. Sen bar det av till Magget, träffade "den attakerande hetingen" Sen blev Mills bjuden på 3 st B52 och därmed slutade kvällen i totalt mörker!

Imorrse var den versta morgonen någonsin! Eller iaf sen igår :) Vaknade inte av väckarklockan och reagerar inte förrns andra gången då pappa ringer och frågar om jag ska åka med honom eftersom han stod och väntade på mig med bilen. Det blev kläder på, på 2 sekunder och spurt till bilen. Fortfarande packad och illamående. Klockan var halv sju.. Hade inga skor hos Johan så det blev mjukiskläder och högklackat men Henrik fixade andra skor åt mig. "Har du fått nya skor" Var det första Enis sa till mig imorrse.. Har nog varit allas mobbingoffer idag. Men den bjuder jag på!    


BB vann över HMT med 2-0 idag :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jag säger såhär: BB van med hela 4-0 mot HMT idag! KAOS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback