Berlin!

Ish bin läderhosen strasse!!!

Då var man hemma igen. Det känns alltid lika beigt att komma hem vart man än har varit. Men blev ju välkommnad på MSN av Stefan, översocial. Kanske slagit sig i huvet eller något :P
Berlin ägde iaf! Är så mycket man vill skriva och berätta. Bodde mittemot en sexaffär "World of sex" och en klubb som hette 69 där man tydligen såg på porr tillsammans.. Mills hittade en karaokebar där jag, Sara och  Lina  sjöng "I will survive" för full hals! Röjde på rummet gjorde vi några timmar om dagen, jag byggde bo på Emelie kl 8 på morgonen efter en utspårad fest kvällen innan. Men en mycket rolig fest, men dyyr! Första kvällen skulle vi gå ut och ta en öl, svårt när man inte fattar något! Vi chansade iaf. Det blev svartvinbärs öl som man nästan kunde spy av. Men jag är ju inte den som är den. Sen hade dom Caipis överallt. Galet dyra så jag fixade så jag blev bjuden, det var snällt! Jag och Emelie träffade brutala engelsmän igår, ena var iaf överkåt och ville hälla öl på mig så har skulle få slicka upp det. Herregud! Men hans kompis var trevlig.. Förutom allt flumm så gjorde vi en massa skolsaker också! Gick på en massa museum och åkte till ett koncentrationsläger. Sen gick vi ju såklart på bio också, var ju där för film festivalen. Se aldrig "Murder and murder" Det går inte att förklara hur dålig den var! "Pillow Talk" från 1957 var gammal och jätterolig! "Container" Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den filmen, helt störd! Otroligt genomtänkt och bra men helt cp! Och det är just den som vi ska skriva en analys på till på fredag, jag är rädd! Jag är helt tom i huvet!

"Speciella Isabella, du sa A jag säger C.
Det är försent att beställa min frukost bufe"
Vi gjorde om låten lite.. :D

Kommer väl på en massa mer sen att lägga till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback