dansband!

Den  som påstår att Rosa helikopter är dålig borde typ skutas! Den är bäst! Ååå, nu kom Who let the dogs out! Som ni kanske förstår har jag eftermiddagsparty. Snart kommer Jag vill inte ha dig och Natt i Natt!
Nu ska jag sjunga en trudilutt för er!

" Jag vet inte vad det e du gör med mig
leker lite med mig när det passar dig.
Jag kan inte fatta vad det e du gör
så håll mig utanför!
Jag vill inte ha dig, så glöm att du kan få mig"

Det måste vara världens bästa och mest klockrena låt : D

" Har så svårt att släppa din hand
och se dig gå ett annat håll
när vi precis har träffats du och jag!
Har du också tänkt nångång ibland
att ingenting spelar någon roll
och att imorgon e en annan dag"

Dansband till 1000! Livet e en fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback