en vanlig tisdag!

Jag tror inte att jag kan beskriva hur bra jag har sovit inatt. Jag längtade aldrig hem men det är alltid lika skönt att sova i sin egna säng när man varit borta! Tänkte lite på filmen igår innan jag släckte lampan, valde ut några bärande bilder. Idag efter skolan blir det tänkande gånger 100 ska jag säga! Har fått en alla hjärtansdag present av mamma, choklandhjärtan och underkläder. Sen fick jag lite panik för studentflaket, gick in på hemsidan där det stod att dom hade lediga flak för alla dagar, så ska ringa dit i eftermiddag om jag hinner.

Gissa vad jag har gjort?! Jag har anmält mig, anmält mig, anmält mig! Om några dagar kommer bekräftelsen via posten. Så det 20 juni-4 juli är jag på Mallis bakom bardisken om någon skulle leta efter mig. Fast det är klart, vi kanske stannar ännu längre! Typ ett år! Nej, så länge blir det nog inte. Det blir ju Brasilien i vinter. Undra om det här åtet om möjligt kommer bli ännu bättre än förra. Det har ju startat bra på alla sätt och vis, speciellt första veckan! Nej, nu blir det "Make love like a man"  på högsta volym!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback