fånga en ängel!

Har aldrig varit ett Ted Gärdestad fans med den här låten är ju jättesöt!

Jag ska fånga en ängel,
Fånga en ängel
Ängel från sjunde himlen
Vill du vara min ängel?
Vara min ängel?
Ängel i sjunde himlen


Har däremot alltid varit ett Arvingarna fans och alla deras låtar är jättebra!

Månen skrattar å stjärnorna ler
Jag e´ på väg till hennes kvarter
I kväll skall jag bjuda henne på dans
Å vågar jag sen, så frågar jag chans


"Du ger mig allt jag vill ha" med Cajsa Lisa Ejemyr är så söt, den påminner om femman :D
Som ni kanske kan gissa lynnar jag på min svensk skiva som jag aldrig fick lyssna på i Berlin.. Kan koncentrera mig mycket bättre på matten om jag lyssnar på den! För övrigt har jag turne tröjan på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback