fredag.

Jag måste säga att jag är grymt stolt över mig själv! Jag släppte både Emma och Åsa och åkte helt själv! Vi åkte skridskor i Kungsan för tredje året irad, jättemysigt, förutom alla jobbiga ungar. Tror till och med att jag böjde lite på benen i slutet.. haha, kul var det! Mills har nog en liten isprinsessa inom sig trots allt! Sen åt jag, Åsa och Emma brunisar i Gallerian. Man kan verkligen döda för dom! Men idag så betalade vi helt enkelt 25 kronor utan protest. Dom andra ville minsann inte ha, missade något där! Sen fullföljde vi traditionerna med samma resultat som förra året. Nu är minsann all spänning slut. Nu vill jag att något ska hända igen, så man kan få tillbaka det där pirret i magen! hahahahhaha (emma, åsa!! om ni kopplar vad som var så roligt :P) Nu är det iaf Emmas tur att stå för spänningen. Har precis städat rummet, blev galet fint! Sängen är bäddad och man ser golvet! Duktiga Mills! Nu vill jag och Emma vaxa benen..

babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback