killar och barkurs!

Om det är någon som är bäst på att dra ner sig själv så är det nog jag! Det ska bli jättekul att åka imorrn, men just nu kan jag inte vara lika glad och exalterad som alla andra. Skivorna segar, missar dansen gör jag, killar är muppar, pengar har jag inga.. Men framför allt så är killar muppar hela bunten! Jag och Veronica har en diskution och försöker förstå, men det kommer man väl aldrig lyckas med. "eftersom dom antagligen inte bryr sig lika mycket! dom kan skacka så mycket skit som vill! smör är dom stört bra på, men var som är sant och inte har man inte den blekaste om!"

Nu kom vi på bättre humör! Jag har bestämt mig för att det är mitt liv och mina pengar så jag ska på bartenderkursen. Dom kan försöka ge mig så mycket dåligt samvete dom vill! Jag ska åka! Äntligen!!! Och dom sista 7000 ska man ju inte betala föräns man kommer ner dit. Och till juni hinner jag ju få ihop en del pengar. Plus att mamma ringde idag och sa att hon fixat jobb till mig! Det här kommer bli så bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback