lite allt möjligt.

Jag har kommit på en sak! Jag kan nästan allt till provet. Vet inte hur många gånger jag har tjatat om det här provet här men jag måste.. Det är väl derivering av roten ur och e som strular till det lite.. Men proven brukar ju inte vara så jättestora så, det här ska gå! Men nu ger jag upp, har hållt på nästan hela dagen, eller lite till och från.. Märkte nu att ena ärmen på min tröja luktar tantparfym och den är precis nytvättad. Mycket skumt! Snart ska jag och Annica äta kyckling och pommes, är själva ikväll..  Sen blir det mini schlagerparty hos mig med öl och chips. Min syster har blivit en OS-galning! Hon har suttit framför tvn hela dagen och glott. Jag tycker iaf, presonligen att curling är roligast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback