lördag.

Igår hade vi en lugn utekväll. Dj:n sög och spelade bara usel musik. Sen gick vi till Sibylla och väntade på bussen, då fyndade jag en chokladmaskin. Gott, gtt, gott och varmt var det! På väg hem från bussen fick jag ett mess av Veronica som undrade varför jag var ute och rännde. Inge privatliv får man ha :P Sen somnade jag till min nya dansbandsskiva, så bäst!

Imorrse gick jag upp halv tio pigg och lika glad som vanligt. Provade alla nya HM kläder såg på OC och sjöng godmorgon för alla. Nu glor jag på någon usel film och ska försöka orka plugga lite.. Men det blir väl imorrn som alltid. Funderar på att gå ut på promenad men det är så jobbigt när det är halt ute, snacka om lat :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback