lördag.

Igår var vi på Viper och firade Decc, lite sent kanske. Men bättre sent än aldrig, blev ändå inte så jättedyrt. 300 för båda, Mills tog det lugnt minsann! Sen tog vi oss hem med trasiga fötter, dom gjorde så ont efter all dans att man helst ville lägga sig i en snödriva och sova! Vi fick vänta 40 minuter på bussen i Rotebro, det var segt! Men vi stod i hissen och lekte under tiden. Var lite läskigt när den åkte upp och ner av sig själv hela tiden. Men tillslut kom vi ju hem. Imorrse när jag vaknade var jag så stört pigg! Jag sjöng Godmorgon för Decc och sen satte jag på min Techno skiva på högsta volym och sjöng lite till till Varje gång jag ser dig, Bad boy och Run away. Mycket uppskattat ska jag säga! Kom upp i köket åt Dennis korv och lyssnade på dansband, också det väldigt populärt!

Nu sitter jag och dör på matten! Min miniräknade bestämde sig för att inte fungera! Den vill inte rita grafer! Den bara errorar sig själv hela tiden! Jag kan ju fan inte ha prov på måndag om min miniräknade inte funkar så jag inte kan träna! Och Jocke får man såklart inte tag på, så jag kan inte få reda på felet heller! Nu kommer det här gå lika dåligt som förra provet! Skit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback