måndag.

Igår var jag dålig och råkade uppdatera ett onlägg 3 gånger :P

Idag har jag en skolkdag, jag orkade verkligen inte gå på engelskan efter matteprovet. Kändes som att jag behövde komma hem och vila lite efter förra veckan och innan jag ska in till stan och jobba senare i eftermiddag. Ska sitta framför en data och skriva in en massa personuppgifter 1000 gånger om. Ska jobba minst hela mars, varje dag efter skolan, kommer ju inte hinna med något annat. Men det är det värt, så jag slipper ta fondpengarna till barkursen. Trots att jag skippar engelskan så är jag lite duktig iaf! Var ner till banken för att fixa internetbank, kom hem aktiverade det. Sen visste jag inte hur jag skulle betala fakturan.. Lite jobbigt, får vänta till ikväll. Nu äter jag en finduslåda, biffstroganoff, helt okej! Sen har jag precis kommit på en matplan till 1 april, haha. Högskoleprovet... Det ska bli som den gamla goda tiden som Emma sa. Ytterligare en plan har jag kommit på, men den funkar bara att genomföra om vi allihopa går ut och röjer. Men isf ska jag lyckas!!

Nu ska jag lägga fram mina saker inför Egypten! Åker på torsdag morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback