negativ.

Min application blir typ som ett blogg inlägg! Man skulle skriva det personligt och det gör jag nog så det räcker och blir över! Skulle ju lika gärna kunna lämna in min short story igen, men riktigt så personlig blir den nog inte. Men jag skulle inte annat än att skriva en till short story. Jag har så mycket jag bara vill få ner på papper, visa för alla och gråta ikors med Emma via Msn.. Jag känner mig just ju som ett tomt skal som inte vet någonting, inte känner någonting. Eller känner gör jag, men jag vill inte! Jag vill bara bli klar med engelskan så jag kan gå och lägga mig och sova hela natten! Helst skulle jag vilja slippa gå till skolan imorrn också, men jag måste verkligen på matten! Kom på att vi kommer missa en måndag eftersom vi är i Berlin. Det här kommer gå illa, är redan stressad för nationella i vår! Jag vill inte bli så här nere igen! Tänk på det positiva! Berlin på onsdag och Egypten om 3 veckor! Men det betyder på fler veckor.. Söndagar är jobbiga dom!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback