onsdag.

"Varfrö då"? undrade Veronica.. Jag  tänkte lite på varför och kom fram till att jag är så jälva klantig! Då tänkte jag inte på det, men efteråt! Snälla, vilken normal människa som helst skulle gjort något. Det skulle vara så typiskt bara för att jag var 110% säker på motsatsen! Allt gjorde så att dagen i skolan blev galet seg. Det var så tråkigt! Fast jag fick en liten attack på morgonen då jag ramlade av stolen av skratt. Ingen fattade varför ordet föräldramöte hade fått mig så glad. Mitt svar blev "Men ni vet ju inte var jag tänker på" Nehe :P Det var kul! Sen på lunchen beställde jag en räksallad med fetaost. Så gick någon mupp fram och tog min sallad iat för hennes! Så jag fick en med bara räkor, frysta var dom också! Ville ju ha min fetaost! Skitunge! Men det är ju tors imorrn också, så jag får ta det då! Men då är det pannkakor och förhoppningsvis skaldjurssoppa! Snart ska jag äta mat! igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback