onsdag.

Nu snöar det i mängder ute! Men det gör inte så mycket eftersom jag åker till Egypten imorrn, för dom som inte vet det än. Kan ju ha missat att säga det till någon men till Emma och Åsa har jag nog sagt det 1000 gånger. Skrev upp det på tavlan idag i datasalen så alla kommer få reda på det imorrn! Då kommer dom tänka på mig när jag ligger på stranden i min fin fina bikini och solar och kanske rent av dricker en öl meddans dom är i skolan och måste vara duktiga. För att sen gå till det 20 minuter försenade tåget i snöstormen. Nej, nu är jag kanske lite dum.. Idag hade vi möte med kokboken och gubbarna, lika trist som alltid om man får säga så.. Jag slog iaf nytt bullrekord, 7 bullar! Förra mötet åt jag 5 och på studiebesöket 4. Nästa möte satsar jag på 8!

Jag orkar inte packa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback