sisters...

Nu har jag läst alla bloggar jag känner till och vet åter igen inte vad jag ska hitta på.. Mat om 18 minuter, men vad ska jag göra tills dess då? Kom och roa mig, surprise me! Har nästan lyssnat igenom alla mina skivor idag, eller alla som jag vill lyssna på iaf. Det är katastrof, om alla mina partyskivor är slut finns ju bara smöret kvar och det är ju inte helt okej! Jag har haft min nere kurva idag, nu är jag på väg upp igen. "Keep on rowling, keep me going, keep me on the right track" Lyssnar på Movi'n up! Haha, så roliga minnen till den låten! När jag, Annica och Decc lyssnade på låten minst 100 gånger för att kunna skriva ner hela texten. Sen bestämde vi vem som skulle sjunga vad och en dans till. Ni förstår att vi skulle starta ett eget band när vi var mindre, vi hade till och med kommit på vad vi skulle ha för kläder i videon. Tror att jag skulle ha en vit, kort skinklänning på mig! Herregud, fantasin var det inge fel på då heller. Synd att man inte kommer ihåg vad vi skulle heta.. Något med sisters tror jag.. Det var på Cypern då jag och Annica kom på våran egna låt. Kommer fortfarande ihåg den utantill, refrängen är ganska bra måste jag ju erkänna! "I wanna fly with you in the sky, sit with you on a cloud, see you everyday in happines. I wanna fly with you everyday, see you every day and night cause I need you so my friend, oh I love you so"  Haha, den som ber kanske kan få en privat show för jag kommer ihåg verserna också! Vi kanske rent av borde söka till melodifestivalen med den låten, vi skulle ju gå direkt till finalen! Nu blev jag glad och fett på G!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback