söndag.

Då var man hemma igen med en massa läxångest! Skulle helst velat stanna hela dagen hos Tjonk och inte behöva tänka på något till imorrn. Däremot måste vi lösa mina pengar problem, och du blir min första hjälpare! Nu undviker jag pluggandet och tittar på El Dorado.

Igår bestämde jag mig för att äta middag hos Veronica, vi gjorde jättegoda hamburgare med fetaost gegga. Sen lekte vi kanna och drack lite vin innan Anneli, Sosso och Linnéa kom. Då skulle vi minsann ta bussen ner till Que. Vi hade Def Leppard tema så jag , Emma och Veronica hade trasiga jeans,  som nästan faller sönder! När vi kom till Que frågade dom hur gammla vi var, 18 sa vi. "Det är 20 år här från ikväll" Så drygt, så man dör! Skyll er själva, dom kommer förlora massor på det! Då gick vi till Magget ist och dansade en massa. Tog oss en lakritsshot gjorde vi också! Sjöng på toa! Sen dansade vi med några killar som helt säkert kom från Jamaica, jag är iaf säker på det! Första killen var bra på att dansa men han andra var så på och tafsig så jag fick panik! Jag rymmde ut ett tag, sen när jag in så stod han där och väntade! Jag och Emma bestämde oss för att rymma på heltid så vi åkte hem. Jag och Tjonk gjorde två mega tallrikar med nacos och så på Sällskapsresan. Sen dog vi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback