tisdag.

Idag har jag varit så där super duktig idag igen! Åkte till skolan och på perongen lärde Emma mig dom två mycket svåra armarna som dom la till på dansen igår :P Tåget var inställt och det efter det var försenat, så vår historielärare tyckte att vi skulle ta ett tidigare tåg nästa gång så vi skulle komma i tid. "Det e så dumt att kollektivtrafiken..." Sen berättade jag för Åsa minst 20 gånger under historian och religionen att jag ska till Egypten och måste skriva av hennes anteckningar senare. Skrev in mitt liv i Emmas almanacka, så nu har hon stenkoll på allt jag ska göra de närmaste månaderna. Vi borde nästan ha en almanacka tillsammans! Efter skolan bar det av till mammas jobb och numera mitt jobb. Har suttit i 3 timmar och skrivit in namn och nummer. Jag skulle gissa på att jag skrivit 0 minst 1000 gånger idag och Mats 350! Nu ska jag och mamma äta sen ska jag till DANSEN!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Mats är ett fint namn!

Postat av: Emma

Haha =p

2006-02-21 @ 18:27:07
URL: http://emloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback