tråk OS!!

"Gud va han e läcker å vad han e läcker, jag drömmer varje natt han och jag e under täcket" Haha, Arvingarna totaläger, fast dom sjunger ju såklart hon... Jag är trött och försöker göra migsjälv pigg men det går inte så bra. Och nu kom mamma hem och vråla "SEMESTER" i 5 minuter, tätt efter kom Sten och blev irriterad för att jag och Annica fullständigt skiter i hockey och tittar på Gilmore Girls ist.

För övrigt är jag en chicken, en fegis, motsatsen till Emma helt enkelt! Det är ju lite tråkigt.. Men på Desperet Housewives drcker dom en 12öl! Hur är det möjligt att alla bryr sig om OS?! Sten kom ner och sa "Anja tog guld" Alla blir helt till sig utom jag och nu ska dom se på hockey också! Veronica rädda mig, min "inte bry sig om hockey" kompis! Som vi sagt: hockey är inte kul utan techno och vin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback