bästa veckan!

Nu har jag gjort en ny mysskiva! Med alla mina gamla favorit myslåtar och självklart är "If you believe" med. Jag tröttnar aldrig på den låten, helt underbar! Gamla låtar till nya minnen. Finns inge bättre att höra en låt som man älskar så mycket vid ett sådant speciellt tillfälle, då kommer det alltid finnas kvar där! "Who I am" är också med, min och Veronicas ultimata efter party sova låt. "Hold on" gitarr, under trädet på bilflaket. Alla låtar har något!

Första veckan på år 2006 har varit den bästa på så länge, kan ju inte säga att den varit den bästa det här året.. Men kommer nog komma med på 10 top listan efter det här året! Allt har varit så mysigt med start på nyår med fortsatt party dagen efter! Sen har Veronica och Emma bott här hela veckan. Johan, Burk, Dennis och Mats har också varit här en hel del. Koja, K-27, filmkvällar, fest, sex, pizza, alkohol, bandcamp, tacos, "godmorgon" är väl sånt man alltid kommer att koppla till den här veckan. I måndags hade vi spelkväll och Burk bjöd mig och Annica på pizza. Tack så jättemycket ; ) Ni fuskade så egentligen vann vi tjejer! Sen tjatade dom ihjäl oss om lumpen, när det blev för mycket sjöng vi "Vem kommer inte in på systemet? Hunden, katten, glassen" haha. I tisdags byggde vi tjejer världens finaste koja i mitt vardagsrum, där vi såg på The ring 2 och sov. Kl 12 blev vi hungriga och tog bilen till Sibylla som var stängt precis som Donken i Väsby och i Stäket! Natten avslutades med hamburgare på Statoil! Sen bar det hem till kojan där Emma andades allderles för högt för att jag skulle kunna sova!
Dagen efter körde vi på plan Crister men vi struntade i det efter en halvtimma.
Plan Crister= Basta hela dagen, lyssna på musik och dricka öl..
Lampan i bastun var trasig så man höll nästan på att somna. Senare kom killarna och lagade mat åt oss, gott var det! Men Johans guacamole såg för läskig ut för att kunna ätas! Jag fick en massa rivenost i min rosa partydrink. En Veronica drink var det till och med, så två räckte allderles jättebra! Sen började partyt kanske allderles för tidigt för klockan 8 gav redan Emma och Annica lapdances... Kojan var en hit för många men den revs senare under kvällen av Veronica och Mats! Vi skulle ju sova där! "Han säger hej, kom ut till mig. Fast du e tjej så e du helt okej" Partyt höll trots allt igång till 4 där den avslutades med bandcamp. IGEN!! Sen såg dom andra på den igen på morgonen, fattar inte att ni orkade. Mills sov hon! På kvällen var det lugn filmkväll med The ring 2 igen och BANDCAMP! Ute i fredags och fest i lördags som slutade med en pinsam katastrof!


Ja, det var den ultimata veckan och nu är den slut! Känns jättetrist! Nu måste man bli seriös igen, gå upp tidigt för att gå till skolan. Tack för allt! PUsssPUsss


Kommentarer
Postat av: Emma

:'(

If only I could turn back time!
Mills, jag HATAR lumpen och skolan och allt som inte har med lov att göra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback