citat..?

Nu har jag varit så här psykologisk igen...
Ni vet när man lyssnar på en låt så är texten så där klockren och passar in på en själv till 120% Så tänker man av någon anledning "det där ska jag heta på msn" grejen är ju den att man hinner ju lyssna på minst 10 låtar och få ihop minst 20 meningar man vill heta! Varför spelar det där msn namnet en sån himla stor roll?! För man vill att alla andra ska höra, lyssna, veta precis hur det är och hur man känner? Är det inte bara enklast att säga det direkt då? När man känner något som man är rädd att visa och hittar ett passande citat från en text så är det så himla lätt att skriva upp det ist för precis vad man känner.. Så gör jag hela tiden, det är väl därför jag hela tiden citerar låtar här i bloggen och på msn, för att jag inte vågar säga. Men nu ska jag säga vad jag känner! Eller skriva...

Jag vill prata med dig och jag saknar dig nog lite där någonstans : )

Kommentarer
Postat av: Emma

Ring honom ditt ägg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback