dans, gay, maaat!

Jag blir galen! Fast bra galen! Är helt mega uppspeedad! Jag älskar dansen, finns inge bättre, och jag har fått dansläxa av Tomas! Han kom fram till mig efter vi dansat till Pon the replay och frågade om jag ville göra en åtta till nästa gång. Visserligen bara en, men jag måste ju erkänna att man känner sig väldigt duktig!! Och hon som tror att hon är så sexig är tillbaka, gravid och med större bröst någonsin! Hon kan ju inte dansa, men trevlig är hon! 

Jag och Emma var gay idag, vi hade platt lugg! Fett fint. På Rotebro frågade Johan oss plötsligt "Varför har ni platt lugg"? Det måste vara något med Johans (flertal, alla som heter Johan) och plattlugg som inte går ihop. Tycker att vi gör en Väsby fjortis på den!

Sitter och äter skogaholmslimpa med salami och skagenost, såå gott! Har ätit hela dagen. Ost och laxsås innan jag åkte till skolan, limpmackor i skolan, 15 minuter efter det kebab med pommes, när vi kom in till stan köpte jag en korv och på Ivan (studiebesök) åt jag 4 bullar! Innan jag åkte till dansen åt jag blodpudding. Det är helt stört att jag inte ser ut som en stor badboll, fast ganska bra måste jag ju erkänna!! 

Så när man sammanställer det här inlägger kan man väl säga att jag är en gaydansande badboll.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback