fredag.

MIn klädågren försvann ungefär 30 minuter senare då Emma kom! Då var vi iaf två som tyckte att vi rockade sönder! Hämtade lunch på kommunalhuset, som för övrigt var jättegod! Sen gick vi tillbaka till datasalen och hade pikninck och började se på Def Leppard! Rörligbildeleverna tatal diggade deras videos! Idag fick jag leka ad ist för Melina, skulle ändra en massa i designmallen och så gjorde jag om tidsplanen som vi är försenade med.. Men det blev ganska fint med det röda också! Sen hade vi lång möte med Loreta, jag menar kan hennes genomgångar bli kortare än en timme..? Emelie bjussade på fredagsfika, kakor och degestiv choklad grejor. Gott var det! Det var en trevlig fredag men jag, Emma och Emelie kom fram till att det inte var som en vanlig fredag. En rolig flumfredag då vi knappt gör något bara flummar runt.. Som förre fredagen, fett kul hade vi då! Men vi var inte så många idag heller, 4 ist för 6..  Ikväll ska Fab 5 ha grillparty. Anneli är grillmästare så hon får stå ute.. Annars kan jag göra det i min nya jättefina skooteroverall som jag fått! Imorrn blir det kakaoke och party! Jag och Veronica har ju lite att ta igen! 

Nu ska jag gå och packa klart!
babaj   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback