fredag.

Idag var en halvdan dag. Vaknade och var lika glad som hela veckan, åkte till skolan och fortsatte vara glad. Emma var inte lika glad :( Sen efter lunch dog jag. Allt blev så jobbigt och 20 olika designmallar snurrade i huvet på mig. När jag är klar med den ska jag skriva ut ett extra ex och hoppa på det sen ska jag bränna upp det!! När Ulrika tagit sig hem utnyttjade jag skolan och skrev ut lite bilder. Närmare sagt 16 bilder från Brasilien som jag ska sätta upp på min dörr hos pappa. Det roligaste idag var nog ändå när jag och Jamie lyssnade på Natt i natt, hon tyckte att den var asbra! haha, erkänn! Jag bjöd in henne till ett dansbandsparty med mig och Veronica ikväll men hon dissade minsann oss. Vi behöver bara vänja henne lite, sen kommer hon komma springandes! Och sen bjussade Ulle Bulle oss på delikatobollar. Iffi skulle egentligen fixa fika men hon var hemma och hade ont :( Nu försöker jag iaf få upp mitt humör och lyssnar på Veronicas kvarglömda skivor. Lyckas ganska bra måste jag säga!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback