IG :'(

Säg aldrig mer emot mig när jag säger att jag inte kan! Om jag säger att jag inte kan så kan jag inte! Och jag är inget jävla mattesnille. Är man ett mattesnille får man inte IG. Jocke sa inget men om jag får gissa själv så måste mitt resultat vara det sämsta i hela klassen. Nu kommer man ju få ångest varje måndag när man ska upp två trappor sen åt höger för att komma till mattesalen med dom där hemska stolarna! Man skulle kunna säga att jag bröt ihop idag på lektionen när jag fick mitt prov. Visste innan att jag skulle få IG men när pappret låg där framför mig där det stod 8 på dog jag. Funderade på att hoppa av kursen men det är väl försent nu och ett G har jag nog möjlighet att få, måste bara ta igen det här provet. Spela roll att det gick bra på det förra, det var mest repetition.. Derivata är resten av hela kursen! Så det var mitt första IG i historien! Och i matte som har varit mitt bästa ämne sen jag började med det i ettan! Det känns ju jättebra, INTE! 

sooooopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback