klädågren!

Fy faaan vad jag skäms! Jag håller på att avlida, precis som jag gjorde på bussen, på tåget, på väg till skolan och nu slutligen här i skolan! Sitter med jackan på, nerdragen över mina fina Def Leppard jeans och försöker dölja min Vilda Wäsby Race Team tröja. Örhänget har jag tagit av mig och snart ryker nog bandanan. Snacka om att inte vara taggad för 5 öre! Tänkte gå in på toa och vända t-shirten bak och fram så den är helt svart under tröjan över. Men då måste jag ta mig till toaletten och då måste jag gå förbi en massa klassrum med fönster ut i korridoren! Man säger att i vår skola kan man gå klädd hur man vill, ingen bryr sig. Visst ingen kanske bryr sig att jag har ett par trasiga jeans uppifrån och ner. Men jag råkar bry mig! Jag vill inte se ut som en fjant helt själv! Om Emma inte kommer till lunchen så går jag till centrum och köper mig ett par nya jeans, behöver ju ändå ett par så varför inte nu?! Så kan jag ju köpa ett linne när jag ädå håller på! Varför kan man inte ha Def Leppard diag i vanliga kläder för?! Tänk om Emma inte kommer till lunchen! Då måste jag själv sitta på kommunalhuset med en massa politiker och kommungubbar och se ut som en fjant! Jamie får hämta mat till mig, så äter jag i skolan! JAG AVLIDER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback