måndag.

Guud vad jag är glad! Undra om jag drömde något bra som jag glömt bort men som undermedvetet gör mig jätteglad och pigg.. Låg i sängen och läste en massa olika studera utomlands kataloger imorrse.. Eller jag skum läste lite. Kurser, pris, datum dom där lätta sakerna.. Jag kom iaf på att om jag inte ska läsa enstaka kurser utan en massa jobbiga läsår så kan jag inte börja plugga förens hösten 2007. Nu i höst vill jag inte. Nästa vår kan jag inte eftersom man då börjar i januari och Mills ska ju till Brasilien på obestämd tid! Jag menar, tänk om vi får jobb där nere på någon baracka eller typ på Lounge Beach, då finns det ju inte på världskartan att åka hem! Men i höst funderar jag iaf att gå en kurs i portugisiska.. En kurs i veckan * 12 skulle kosta 1895:- Skulle ju vara ganska smidigt att kunna säga något annat än Obrigada!


Puss och Cai Fora på er

(vet inte vad det betyder, men men)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback