måndag.

Idag hade vi boksamtal på engelskan, gick riktigt bra måste jag säga! Katarina berönde mig en massa för jag nu vågar prata i klassen :P Det var trevligt att höra att hon var stolt över mig!! Innan det hade vi matte och jag blev mobbad av Jocke, men jag hade inte väntat mig så mycket annat om jag ska vara ärlig! Nu går det bra igen, jag fatta och hänger med! Men blir livrädd så fort jag tänker på Nationellaprovet! Sitter och lyssnar på Def Leppard äter mumsmums och väntar på Veronica. Vi ska åka och dela ut en massa cv när hon kommer hem om hon gör det någongång.. Funderar på att börja läsa en massa teori, så man lär sig det någongång.. Jag och Emma åkte omvände 45:an hem idag, vilket iaf jag tycker är fettkul! Sen kom jag på att  det alltid är Emmas tur, galet orättvist! Och Mills har aldrig fått ett moviemoment! Om jag fick bestämma skulle det alltid vara Mills tur!!!

Jag fryser!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback