mupp!!

Nu har jag varit så där nyttig idag igen! Eller ikväll.. Pappa jobbade över och Annica är på dansen så jag var tvungen att laga middag själv. Halv nio kom jag på att det kanske var dags.. Det blev ett paket bacon och en cola till det. Fyy, och jag som inte avfettar mina bacon innan jag äter dom.. Emma skulle dött! Nu vill jag myspysa och tända alla ljus, men då ser jag ju inte tangentbordet :( Jobbigt det där! Emma tycker att jag ska gå ut och gå, nu! Jag kommer ju förfrysa hela mig, inklusive huvet! Sitter heldre här inne och lyssnar på Def! Nu fick jag ont i huvet, det är nog allt baconfett som åker upp i huvet! Ussssh! 

Snart kastar jag ut datan genom fönstret! Den är helt muppad! Den vägrar att öppna ett nytt internetfönster!! Varför ska man ha en data om den inte fungerar?! Som jag sa förrut, matte är mycket bättre! Eller iaf tills jag kommer till nästa kapitel.. Kom på en tanke.. Om man blir sur och kastar ut något genom fönstret så är det ju fönstret som går sönder och inte saken man dampar på! Vore det då inte bättre att ta en hammare och slå sönder datan...? Annars är det ju fönstret som "straffas" haha
mupp @ me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback