okonsentrerad!

Det var den värsta danslektionen på alla 5 terminer! Jag var inte konsentrerad för 5 öre allt jag gjorde var att tänka på allt annat som jag inte borde tänka på. I vanliga fall brukar huvet tömmas på allt när jag dansar, men idag gick det inte. Ett tag ville jag typ lägga mig ner och gråta! Bara för att jag inte kunde konsentrera mig idag så la vi typ på 5 åttor på alla danser! Jag brukar alltid hänga med och nu stod jag typ bara. Sen när vi äntligen kom till Pon the replay och stegen jag gjort så har han gjort om dom! Förstört dom totalt, dom går inte ens hälften så snabbt nu!
Det är säkert ingen fara, det är jag säker på! Men det är väl klart att man blir rädd och nervös! Glöm det där som jag sa förrut att jag ville ha lite action i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback