onsdag.

Har varit hyper hela dagen! Tror att min extasfas från dansen igår fortfarande sitter i.. Det var så stört kul igår och det gick jättebra att visa dom andra stegen jag kommit på.. Eller jag och Annica. Eller Annica. Eller hennes lärare! Men Mills valde ordningen på stegen, så lite duktig var jag allt. Tomas tyckte att det var krångligt med armarna, då kände jag mig lite duktig. Fast Annica klagade på mig när vi tränade! Vaknade igår, dansade i en halvtimma medans jag åt lunch, gör inte det! Man får magknip!! Åkte till skolan, kom hem och dansade tills jag skulle åka vid 6. Träning ger färdighet! 

Nu sitter jag bara och väntar tills jag får åka hem. Har gjort en affisch till Ulrika idag. Jag suger på att göra affischer men det är iaf bättre än att hålla på med den där dumma designmallen. Hoppas att jag slipper den imorrn också! Eller överhuvudtaget! Fast jag skulle göra något jag suger på så blev idag ändå bättre än många andra onsdagar.. Vi fick mums mums av Ulrika, jag och Emma åt tre var! Tjockisar är vi allihopa! Vill inget annat än att åka hem och lägga mig i soffan och dricka multivitaminjuice och se klart på Sunes sommar. Men nu ska jag ta det där himla körkortet så jag ska minsann ner till Ellströms och plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback