otrevlig!

Jag kan inte änns fixa ett jälva studentflak! Har i och för sig inte pratat med Anders än, men jag känner på mig att det inte kommer gå :( Sitter på 20 olika sidor och kollar flak, men i alla ingår dj och ljudanläggning vilket redan är fixat! Jag suger på att anordna saker, ring och kolla runt! Förutom nyårsfester såklart! Och jag får panik på att alltid vara så trevlig, orkar inte med det! Vill bara sitta själv framför tv:n göra ingenting och slappa! Men nej, nu kommer alla hem, är jätteglada och pratar en massa med en. Jag är irreterad och grinig för tillfället, jag orkar inte prata! Och det känns lite över asocialt att gå ner och låsa in mig på rummet. Jag har iaf sett på Sunes sommar och ätit upp 1/3 av Annicas kladdkaka. Gott gott!

Och nu måste jag fixa den där jälva tvätten också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback