söndag.

Godmorgon, e du riktigt vaken än? Klart man är vaken, vaknade halv nio och gick upp och plockade undan i köket. Jag får alltid ryck att städa så där tidigt på morgonen.. Det stank kanna i hela kylskåpet. Eftersom vi eventuellt skulle haft efterfest så sparade jag den. En kanna består av en massa äcklig sprit utblandat med juice. Men allt går ner, det är ju nästan gott om man jämför med pinjan! Igår var vi iaf nere på Ullis och sjöng karaoke. Sensuella Isabella, Sånt e livet, Summer loving, När vi gräver guld i USA, What you see is what you get, Lager than life. Vi total ägde måste man ju säga! Men i slutet fick inte jag hålla i micken :( Dom kanske trodde att jag skulle tappa den som jag och Veronica drämde glaset i golvet.. Men det var inte vårat fel, det var någon idiot som ställt glaset på något himla staket eller något! Sen träffade vi Jocke, han sjöng också en massa, var nästan lika bra som vi! Han, jag och Emma sjöng summer loving tillsammans! Det blev bussen hem efter Ullis, skönt att inte komma hem så jättesent. Sen var det vi som bangade på efetrfest. Vi ställde in oss på att Burk och dom skulle banga eftersom dom alltid gör det! Och innan inatt så kunde jag vara stålt att jag alldrig rammlat i trappen.. Nu kan jag inte vara det gånger 2! Vatten i hela trappen, så var tvungen att torka en massa, galet jobbigt! Men ont har jag ju iaf inte! 

I fredags var det en lugn Fab 5 kväll. Det var jättemysigt och jättelänge sen bara vi 5 träffades! Jag orkade inte vänta till April för att få ha grillfest så vi hade en pregrillfest. Mills var grillmästade ute i snöstormen med sin nya skooteroverall! Drack upp colan gjorde vi också, så nu har jag ingen dagen efter cola!! Kaos! Sen satt vi nere i gillestugan med brasa och lyssnade på Def Leppard. 

Idag ska jag stress läsa min bok :S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback